Ива написа:

Здравейте! Малко е старичка тази тема, дано все още има някой, който да я следи. Искам да споделя с някой, който би ме разбрал, а тук ми е струва идеалното място. Преди 3 години изживях анорексия, щях да стигна до смърт, малко ми оставаше, но се оправих с медицинска намеса...за което съжалявам. Но след това, както се случва повечето пъти при анорексичките, преминах към булимия, успявала съм за период от 1-2 месеца да не повръщам, имала съм периоди, в които по 5 пъти, че и повече на ден съм повръщала. Сега в момента не ям нищо по цял ден, а като хапна, дори и малко да е - отива в канала.. доста често имам моменти на отчаяние, макар че зная, че мога да се оправя, но проблема определено е психиически, ако следвам главната идея, от която започнах всичко - отслабването.