петранка георгиева написа:

от 2010год ,имах проблем с гъбички на ноктите на краката какво ли не пробвах нищо окончателно не ми помогна от някои мазила имах временен ефект но много след малко пак се появяваха .реших като последна възможност да пробвам с формалин ефекта е невороятен и бърз само след четери дена в които си топих краката за по 5мин, изчезнаха започна да се избистря цветът на ноктите ми след месец вече нямаше и следа че съм имала някога гъбички ,желая на всички успех в борбата с тия неприятни гъбички .