Дора написа:

Доста подробна информация, поздравявам ви :) Борих се с това години наред и съм ползвала всякакви мазила и билки, за съжаление само с временен ефект.... И накрая се престраших и записха часв он клиник, прегледаха ме, извършиха ми една процедура - нещо ги завързаха и те сами си паднаха, та за няколко седмици се отървах от дългогодишното мъчение. Тъй че, срам не срам, в някои случаи само лекарят помага.