г-жа Георгиева написа:

Аз също съм болна от псориазис и доста годинки се мъчих ,но накрая открих лечението и сега съм много добре.Мажа се сутрин и вечер с един мехлем,който за две седмици ми изчисти почти всички плаки и местата с големите рани заздравяха,сега кожата ми е гладка и вече бледо розова там, където бяха първите поразени участъци ,а по малките рани съвсем изчезнаха и не личи дори къде съм имала псориазис, Ще ви оставя тел за връзка ,ако някой изяви желание да го пробва,ще ви изпратя... Мехлема е на стойност 6,50 лв не е скъп но е чудесен ,аз за толкова години изпробвах всякакви видове скъпи мехлеми и хапчета ,но без успех а този е вълшебен най-после улучих хем лекува хем е евтин ,какво друго да искаме!!! тел.0301 - 8-09-10 по всяко време.