Viki написа:

Здравейте, имах вагинални гъбички, ходих на лекар, предписа ми полижинакс и кандизол , след 6 дни пъпчиците намаляха, но не се оправих напълно. Използвах паста ломексин около 2 седмици, доста намаляха, но не изчезнаха напълно. Ходих на втори преглед,правиха ми изследвания, няма растеж но външно имам все още пъпчици, д-ра ми каза да не пия и не се мажа с никакви пасти но се притеснявам да не се появи сърбежа и всичко останало пак, ако някои има съвет, да сподели... Благодаря!