лили написа:

майка ми е с тази диагноза, тя се отключи още в болницата след операция - смяна на тазобедрена става и тежка хипогликемия; но след като се прибра вкъщи се оправи, след няколко месеца отново започна да порявява признаци, стана агресивна; сега е спокойна, но е много объркана в паметта и местонахождението си; въпросът ми е има ли надежда отново да се възвърне състоянието й, след като един път вече стана това; ако някой въобще отговаря тук..