anonimus написа:

Здравейте, аз влача хронична хламидия трахоматис години наред и чак сега открих адекватно лечение. Искам да го споделя със страдащи като мен, защото е наистина голяма мъка да не можеш да се излекуваш. След неуспешни лечения със сумамед и доксициклин мъжът ми откри научни статии за лечение на ревматизъм и артрит вследствие на хронична хламидия трахоматис. Ето заглавие, което можете да намерите в интернет Carter_Arthritis&Rheumatism_May2009.pdf Та лечението, което има ефект, е комбинацията между доксициклин и рифампицин. Аз направих три последователни месеца 8 дневни курсове по два доксициклина (от по 100 мг) и един рифампицин (тубоцин по 300 мг) дневно. Взимам ги по следната схема - сутрин 1 доксициклин (само с храна, че разсипва стомаха), след 6 часа по обед рифампицин, след още 6 часа вечерта 1 доксициклин. Относно следенето - във влагалищния секрет гадината изчезва, така че на него не може да се разчита. Има различни методики при кръвните тестове. При мен обективен показател е само единият вид - IgG с показатели 16, 32, 64, 128 и т.н. Такова правят в Липогард. Само то показва логични резултати по отношение на лечението - когато се лекувам намалява, когато не се лекувам и започвам да чувствам симптоми се е покачил резултатът. Онези изследвания на IgG и IgA, които вървят от 9 последователно 10, 11, 12 и т.н. дават абсурдни резултати. Дано успеете с лечението! Успех!