боби написа:

моля някой да ми помогне ако може. от около 3 месеца живея в германия все още не съм си оправил здравните застраховки тука, а знам от опит, че кожните болести са много сложни и най-вероятно ще трябват доста изследвания. та моля ВИ още в началото първите 3-4 дена започна да ме сърби около очите и да се зачервява, под очите даже посинява преличах като препил или дрогиран. колкото повече се мъчех да ги мажа с каквото намеря по зле ставаха. след известно време започна сърбеж увасен по главата, врата и ако малко ме допре нещо по лицето веднага и там. НО НАЙ-НЕПРИЯТНОТО дойде по на сетне лицето долу горе малко се оправи купих си някви шампоани специялни без съпун и главата като, че ли по малко сърби сега. НООО и двете ми ръце сега са в петна които многооо сърбят дори и сега се чешя като луд, появиха се по едно две малки леко червени сухи петънца които много сърбяха е почесох се като за последно сега са на вред имат някъв розовикаво кафяв цвят сухи и МНООООГО сърбят. пак казвам по двете ръце най-вече по неокосмената част о по раменете /също неокосмени/. сърби ме на вред нямам представа какво е. купих си някъв крем с хидрокортизон поотпуска ме малко поне не ме сърби толкова, но после пак. приятелката ми е здравно осигурена и нейния кожен лекар ми и даде някви кремчета тука хипоалергични уж без парфюм ама никва работа не вършат само не ми дразнят толкова и увлажняват малко кожата, но това е. аз бях малко с болежки в областа на черния дроб от прекаляване с алкохала преди около 5-6 месеца, но съвсем на скоро преди 2 месеца си направих изследвания всичко е 6. имах известна болка предполагам, че е жлъчка /усеща се от люто и кисело най вече/ която вече утихна. имам доста пясък и в двата бъбрека. като дете имах проблеми с някви лишеи, които по някога се поевяваха понякога скриваха в сгънката на лактите от вътрешната част на сгънката. много ме сърбеше помня, но никога не са плазвали така и бяха много различни. като ходя на фитнес, което не е често, и се изпотя на следващия ден сякаш сам малко по-добре. аз мисля, че всичко е от водата. но не съм сигурен МОЛЯ ВИ ЗА МНЕНИЕ И БЛАГОДАРЯ ЗА ВАШЕТА ПОМОЩ И ТЪРПЕНИЕ!!!