Галина написа:

Лекуваха ме от лаймска болест с оспен, цефтриаксон венозно, доксациклин и пак с доксациклин нямам анти тела но имам много сериозни оплаквания от бодежи по крайниците, възпаление на очите, подскачане на мускулите. Лекарите ме прехвърлят от един на друг като топка а състоянието ми се влошава. Живея във филм на ужасите. Приемам всякакви съвети, човек не знае какво ще му помогне.