белмекен написа:

Имам го същото. Загуба на ориентация при по-голям шум и замайване. Намали ме се и слуха, но пък по-силни шумове ме дразнят. Изглежда вътрешното ухо предава объркан сигнал в дадени моменти. Пия бетахистин, но има слабо подобрение. Вероятно в българия не се лекува, медицината ни е 15 години назад, а и по-добрите лекари избягаха. Дано се излекувате, успех! Много е дискомфортно.