Потърпевша написа:

Искам да кажа аз се излекувах със свещи и антибиотици.Това продължи 2 месеца.Беше изморително,но успешно.Болестта я открих в България аз живея във Виена.И от България ми изписаха лекарствата.Когато минаха 2 месеца отидох във Виена на преглед и се бях излекувала.Още еди въпрос ако след лецението на мажа ако не одите да се прегледа на ново то има ли вероятност да не се е излекувал и да няма симптоми а първия път да е имал