Бранимир Ботев написа:

И аз четох сума ти неща за гъбичките и стигнах до извода че имам кандида.Лекарят ми предписа низорал по 200 мл.на ден - ще ви кажа накратко как се чувствам - като зомби , мога да ходя 50 км,но немога да се натоваря физически така че да имам мускулна треска , слаб съм,ниакво либидо - и всичко това почна преди 3 години , когато пих един антибиотик против венерически болести,сега чета и се сетих - ами ако съм резистентен ?!?!?!?