мо написа:

Мен тия гъбички ме разбиха, стигна се до щети по сърцето, замъглено зрение и тежест в белите дробове.Помогна ми вода, в която се слага зелена хума за пиене.Тя е специална,така си и пише, че е за пиене,но не се приемат месо и сладки храни.Вече направих 2 курса,доста съм понамалила гъбите,а за външна употреба се присъединявам към препоръките за употреба на сода бикарбонат,от гинеколог го знам, пък и след като гледах за борбата п-в рака на д-р Тулио Симончини ч-з венозни вливания на разтвор на сода, мога смело да заявя,че смятам содата за невероятно ефективно средство,което е недооценено.Д-р Симончини отговарял и на и-мейли.