диян стефанов написа:

Здравеите и аз ката много други съм се разболял от псориазис какви ли не мазила съм сменил и много доктори . от2000 г . тътря със себе си псориазиса. АЗ по професия съм военен и една жена в кухнята ми каза да опитам със невен екстракт от невен . На дясната ръка тръгна от безименния ми пръст и стигна до китката Най на края прочетох в нета че доктор Фулда Кларк е открил ,,Зепер,, Намерих го в нета и си го купих. Но аз като тома неверни изках да видя честотата на която работи зепера . В поделението го закачих на осцилоскопа и наистина има я честотата 30kz Но освен това люспестата се кожа от псориазиса явно не могат да контактуват добре накрайниците на зепера Купих от магазина крем с екстракт от невен. Мажа обилно с крема и закачам ,,зепера,, ОСТАНАХ ИЗУМЕН ОТ ЕФЕКТА. НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАН НА ОЧИТЕ СИ. пиша на тези които още не са опитали ,,зепера,, СТРУВА СИ ОПИТАЙТЕ .