Boprem написа:

Много полезна информация за видовете коремни болки. Днес реших да изследвам моята коремна болка, но не видях някакво описание тук. Ще съм благодарна ако изкажете мнение относно моя проблем, а той се характеризира с боцкаща болка по-често в лявата част на корема ми. Същата болка от дясно се е появявала само веднъж-дваж за няколко месеца при изхождане по малка нужда. Болката се появява рядко и трае няколко минути, като не е постоянна. Забелязах че при пълен пикочен мехур също се обажда, но ми е странно защо и при малките напъни присъства в началото, макар и за кратко. А ето че и няколко минути след това също присъства. Боцканията не са силни, но са смущаващи. Като че ли ми е подут корема... Ще се радвам да споделите професионално мнение по тази загадка. Поздрави!