Боряна написа:

Здравейте, аз също имам херния но е съвсем малка и ми препоръчаха да не я закачам засега. Относно вашето детенце най-добре да го прегледа хирург който да определи дали е необходима операция или може и без. Аз ходих при д-р Росен Тушев, много му вярвам и ми е вършел работа много пъти. Може да му зададете въпрос в този форум http://forum.framar.bg/topic2188-80.html или да идете директно на преглед, ето координати: http://www.rossentushev.com/kontakti Желая ви успех!