Боряна написа:

Здравейте, аз също имам херния (пъпна), но засега е съвсем мъничка. Когато бях бременна пъпа ми изхвърча с 2 - 3 см. и така я забелазахме. Моят хирург препоръча засега да я наблюдавам без да я закачам. Що се отнася до херниите при деца (то и за възрастните се отнася) мисля, че много зависи от типа на хернията и състоянието й. Затова най-добре е да се прегледате при хирург или специалист по херниите. Аз съм много доволна от д-р Росен Тушев, завежда ВИТА херния център. Има също и доста добра страница на която подробно са описани всички видове хернии http://www.rossentushev.com/novini-i-statii/2/19