страдаща написа:

Апаратите ги продават лекарите, които Ви диагностицират. Първо си плащате 150-200 лева за диагностиката, после Ви продават апарат, и така ставате крепостни на този лекар. Закрепостяват Ви с това, че само те имат софтуер да разчитат данните от апарата и само те могат да го настройват според вашите индивидуални особености. За апаратите в повечето слачи Ви искат над 2000 лева. Такива апарати и маски и всякакви консумативи се продават свободно в магазина на Медицинска техника инженеринг ООД, София, ЖК"Младост" 1 бл.28 б ул Димитър Моллов. http://www.mte-bg.com/bg/contacts/ Цената на апарата е поне 300 лева по-малко, отколкото при лекаря, цената на маската е 40-50 лева по -евтина. Но и там ще Ви предупредят, и аз мога да Ви кажа - не е никак безобидно сам да се лекувате и сам да си настройвате апарата. Моят съвет е да потърсите лекар в болница, където - и да се случи нещо с лекаря, болничното звено, което работи по този проблем - остава. А мен ме изпратиха при лекарка, която от 2 години не ми отговаря нито на телефон, нито на имейл, и сега ще трябва да минавам отново цялата процедура, но при друг екар.