Velriya написа:

Здравейте! от 16 годишна все имам бяло течение или т.нар. гъбички.Пила съм всякакъв вид антибиотик, слагала съм всякакъв вид глобули и съм се мазала със всякакъв вид мазила...и резултат нямаше, моментен да , но всичко се връщаше и повтаряше отново и отново.Знаете, че това не влияе добре ито на самочувствието, нито на сексуалния живот. И така след като загубих надежда, открх най-накрая лек.След изчитането на множество статии, разбрах ,че без имуностимулатор няма да се оправят нещата. И един ден ми попадна статия за коластрата от крава.Отидох в аптеката и си я закупих.Лечението ми беше следното: пиех по две капсули в продължение на 2 месеца като паралелно си правих вагинални промивки с коластра (капсулата се отваря лесно,изсипвах я във вагиналния душ, сипвах хладка вода, разклащах я ).Правих си промивки една седмица, след това през ден , някъде към две седмици. Сега няма и помен от течения и гъби!!Скоро ходих на гинеколог и той ми каза, че по-чисто влагалище не е виждал :) Сега след цикъл си правя два дена ромивки и се чувствам прекрасно :) P.S-коластрата е на немска фирма , казва се Имунокол