Krasimir написа:

Екземата по принцип няма лечение.Там всичко е временно.Предизвиква се от стрес,различни органични дразнители,като перилни препарати,парфюми,сапуни и т.н,както и при смяна на климата и др.Използвам един крем Fluocinolon N,който за 2 дена ми изчисти лицето и съм много доволен,но не знам дали се продава в България.А иначе за да се предпазите избягвайте стресови ситуации,намалете плодовете,шоколадите,млякото,използвайте антиалергични(неутрални)препарати за къпане,миене и т.н.Моят доктор ми беше предписал инжекции,които бяха доста ефективни,но,както сами се досещате не може цял живот да си ги биете.