страдащ с години написа:

засегнат ми е скалпа най много. От него обхвана очите и областа около носа пробвах буквално всичко без инжекции понеже съм алергичен към доста неща .Впоследствие имунитета ми се срина и получих стафилококова инфекция на очите и генеталиите и еакулата което просто ми уби живота лигавиците на устата ми се пукат от поне 9 години и няма лек и няма единственно ми помага парната баня всеки ден за по - бързото отстраняване на плаките. Лошото е че когато нямаш имунитет всяка инфекция може да те атакува и няма справяне макар че съм видимо як физически 100 кг и трениран но постоянно усещам умора и чуство за недоспиване получих още чревна и орална кандида и сега това вече ми беше като капак на всичко общо 21 години мъки . От всички лечения който съм изпробвал в/у себе си останах с впечатление че грешката ми бе че започнах лечение с кортикостеройди в началото и това компрометира цялото лечение по нататък и разби имунитета промени кръвната картина и доведе до куп усложнения на мен само канестен крем от време на време хималая крем или лимонов крем ми деиства облекчаващо нищо друго