Pitanka написа:

Здравейте. Адекватно ли е предписаното лечение? След лечение на кандида ми откриха хламидии и ми изписаха следното лечение: Азатрил 250мг- първи ден едно хапче, след седем дни още едно и след 14 дни трето. Когато го купувах аптекарката се зачуди на малката концетрация 250мг за 7 и повече дни. Адекватно ли е предписаното лечение? Има ли смисъл да пия споменатото лекарство или да потърся друго мнение?