сиси написа:

Здравейте.Моля Ви ако някой има подобни симптоми и знае с какво се лекува пишете.От няколко дни имам пъпчици по лицето,челото и шията ,но не ме сърбят а леко ме дразнят само. Притеснена съм защото и друг път са ставали но за 2-3 дни отшумява и аз го отдавам на някакво хранително отравяне.Но този пък вече 4 дни е така и се притеснявам.Чам не ми се ходи на лекар като знам как ще съм пробна мишка .Моля ако някой има някаква информация да пише.Четох доста неща в нета и дано не се окаже нещо по сериозно.