Димитър написа:

Здравейте,бих желал да попитам ако някой може да ми помогне за моя проблем.Имам много гнойни пъпки по гърба и по гърдите и също така някаква кожна екзема по гърдите която се зачервява и сърби,като се има в предвид че преди това никога не съм имал подобни проблеми дори и в младежките ми години.От около 4 години ходя по доктори и досега никой не ми е помогнал за проблема който имам,всеки ми изписва някакви кремове и хапчета,След като ги ползвам извесно време в началото имат ефект но след това всичко започва наново.Ще съм ви благодарен ако някой може да помогне.