K. написа:

Здравейте. Виждам, че коментарите не са отскоро, но реших да се включа. Днес бях именно при въпросната г-жа Теодора Йорданова, която не знам как въобще е назначена там като лекар. Възмутена съм от отношението и поведението на тази госпожа. За мен не е никакъв лекар. Как е възможно да няма никакво желание за комуникация с пациента се питам? Толкова бях изплашена, нямах време да си взема направление от джипито и реших да отида и да си платя прегледа, като се надявах, че ще получа поне малко добро отношение. Няма такова нещо! та тя дори на моето "Добър ден" не отговори, а се обърна и вървейки до бюрото си ме пита за какво съм отишла.От там нататък се получи една пародия на преглед и писане на рецепта, която в крайна сметка аз не вземах, защото тя нямаше желание да ми обясни какво се случва в същност, защо е толкова опасно и спешно трябва да се лекува, а в същност ми предписва крем?! Никакво, ама никакво желание за нормална комуникация с пациента, мънкане под носа и нулева компетентност. Сега се налага спешно да търся друг лекар.Съжалявам, че нямах време да се разровя в нета и да потърся мнения за т.н. Д-Рр Теодора Йорданова. Не ходете там!