юлия георгиева написа:

аз не съм лекар.при мен тези гъбички се получиха,понеже вдигнах малко захарта.направете си изследване за кръвна захар.пазате диета ,за да не вдигате захарта.тестените неща ги ограничете-по 1 филийка на хранене,черен хляб по-добре хапвайте.картофите съдържат скорбяла-ограничете ги.оризът-също го ограничете.хапвайте повече зеленчуци.плодовете-по 1 плод на ден.ако са малки плодове-колкото една шепа-примерно черешите.ябълки-една на ден.ако е зелена-за диабетици може и повече,тези ябълки чистят.месо-яжте колкото искате-по-добре пиле,риба,да не е тлъсто.млечни продукти-може,но един хомеопатик ми каза,че те провокират гъбичките.