Кати написа:

Имам един въпрос който много ме измъчва. Получих гъбични инфекции- кандида. Предписаха ми лекарства с които почнах да се лекувам и дано да се оправя. От скоро имам нов приятел и се чудя дали тези гъбички не съм ги хванала от него. Лятото също имах този проблем но бях се излекувала.Възможно ли е един месец след като съм била с него тогава да ми се появят тези инфекции? Или причината е друга?