Руска Георгиева написа:

През лятото на 2010г бях ухапана от кърлежи и развих Лаймска болестВеднага влязох в Инф болницаТам ме лекуваха с цефгрин и после с азитроксВместо подобрение бактериите след лечението се удвоихаЛекувах се повторно с антибиотици и състоянието ми се вроши още Случайно попаднах на Атанас Цонков от в-к ЛечителС неговите Саменто ,Нони,Селесан,идр добавки за 2месеца бактериите бяха на половина и продължих и след 11месеца оздравях напълноСамо Цонков ме излекува Искам да кажа само на хората да не си губят ценното времеако са болни а веднага да се лекуватБлагодаря от сърце на Цонков,че ме излекува от това коварно заболяване