Рамито написа:

Здравей, можете ли да ми подскажете с нещо като схема как трябва да се направи или снимка. Ще съм много благодарен, отчаян съм далече от родината съм.. Уча език и още не мога да изказвам всичко толкова добре за да разберат ясно какъв е проблема... kashe7oo@abv.bg Това ми е имейла, ако имате малко време да ми помогнете с нещо като снимка ще съм ви много благодарен! Благодаря предварително!