Боби написа:

Явно не си загубил близък поради лекарска некадърност, затова си на това мнение. Що се касае до човешкия живот никой няма право на грешка. А ако проблема е в заплащането за да си лекар, то в БГ никой не получава толкова колкото би трябвало. Съгласен съм че човек може да сгреши, но поне да поправи възможно най-бързо грешката си. А в тази област съм се нагледал на доста некомпетентни и некадърни хора.