Ira написа:

По темата за гъбичките мога да споделя че аз лесно се справям без даже да се изследвам с помощта на 3 хомеопатични лекарства.В следствие на антибиоток винаги получавам вагинални гъбички,но след като съм се научила да се справям и то по такъв безвреден начин,съм спокойна.Лекарствата са следните:borax-9 или 15СН,helonias dioica-9(15)CH и Monila albikans-9(15)CH.За по сигурно взимам и от трите(може да се разтворят във вода-бутилка500 мли да се пие по малко ,но на често),а може и да се смучат 3-4пъти на ден(ако е по сериозен проблема отначало по-често,а когато има подобрение по-рядко)Това съм го пробвала и работи!