Борис написа:

В отговор на Надежда: Със сигурност може да съществува връзка между артрита и хламидията. Причината е, че при някои хора имунната система реагира реагира по особен начин и имунния отговор е доста силен при наличие на хламидия. За съжаление повече лекари, дори т. нар. специалисти, не правят тази връзка. Аз попаднах на добър диагностик и тя направи връзката между болките в ставите, така открихме и хламидията. Проведох лечение, преди 2 год., с Вибромицин, проблемите отшумяха, за известно време. Сега обаче, отново съм при уролог. След дни ми излизат резултатите за директен анализ за хламидия, но направения тест на IgG за хламидия е висок и вероятно ще се окаже, че проблемите са от същите гадини - дискомфорт при уриниране, при еякулация, тъпа долка в обалстта на перинеума и болка в единия тестис, и известна еректилна слабост.