Петър написа:

здравейте на 16 години съм и лятото докато бях на гости при дядо си на Варна ми се появиха някакви ситни пъпки по краката аз ги пренепрегнах само ги намазах с финистел гел и ги оставих мислех че са някакви пъпки от комар но почна да става по зле и по зле почна много да ме сърби по корема около пъпа после над мишниците по ръцете ги разчесах и станаха на рани и се виждат около ребрата по пръстите на краката вобще на всякаде се появи сега и по врата нз какво е екзема ли нз много ме сърби и е грозно моля ви помогнете към кои да се обърна с какво да го лекувам :(