iveto написа:

Дълги години страдах от хроничен бронхит и ето че ме хвана и пневмонията. Това беше преди доста време, но все пак да споделч с вас. Имах тежка двустранна пневмония с леки затъмнения на белия дроб. Тогава бях на 22 години. Освен, че ми слагаха пенишилин, една причтелка ми каза стара рецепта за подсилване на организма, т.к. пневмонията ужасно много изтощава организма. Рецептата е: 200 гр бадеми 200 гр пчелен мед индрише Бадемите се счукват на ситно и се смесват с меда и нарчзаното на ситно индрише. Всичко това се омесва и оставя да престои 48 часа . След 48-те часа се яде 3 пъти на ден по една супена лъжица от лекарството, докато свърши. На вкус е много приятно и страшно полезно. На мен много ми помогна макар че бях в тежка форма. Може да се наложи да повторите лекарството ако има още кашлица. Това лекарство засилва имунната система и не само че ще ви помогне да излекувате вашата пневмония, но и ще ви предпази от други заболявания. Важно пийте си и лекарствата от доктора, не гарантирам, че само с тази отвара ще е достатъчно. Това се използва по скоро като добавка към лекарствата и засилване на имунитета, специално при пневмониий. Успех