страдаща написа:

Не харесвам досегашния си апарат - много шуми, и вместо да заспивам - ме разсънва. бих искала да го сменя, но не ми се дават отново 2 хил лева за нов апарат. моля, споделете - каква марка са апаратът и маската, и откъде ги купихте. Аз бях при д-р Христова /с този апарт, който вече бях купила от друга лекарка в София/ , но д-р Христова ми педложи апарат на Девилбис заедно с маската за цена от порядъка на 2600 лева . Моля Ви - дайте ми подробности за доставчика и марката на вашия апарат. Благодаря.