чарли написа:

За какво е личния лекар-като ме заболи "окото"да отида при него/нея/да чакам около час и половина да вляза в кабинета,плащам такса за да ми напише нещо с което да отида на очен лекар.При очния също чакам час и половина,преглежда ме плащам пак таксата,пише ми нещо,с което се връщам при личния за да ми напише рецепта,след чакане отново час и половина и плащане на таксата вече съм излекуван.А може да спестя три часа чакане и две такси,ако отида направо при специалиста.Все пак съм средно интелигентен пациент !