Жана написа:

ИНКОГНИТО„ моля те да ми разкажеш в подробности твоя опит, ако е възможно, ако не–то поне само краината диагноза и справянето с проблема,защото аз съм с твоя проблем, имам всевъзможни оплаквания и болки, дори това със оригването също! Вече близките ми не ми вярват. мислят си че се преструвам или е на психическа основа, нвече цяла година не мога да работя поради тейките симптоми, ходя по лекари примам всевазможни антибиотици, инжекции,чайове, билкови отвари мазила и тем подобни няма никакъв ефект даже се влошавам. :((( ходих на какви ли не лекари пове4ето на частно разбира се, защото едва ли не, когато поискам направление отново и отново личните ми лекари ме изкарват хипохондричка.( правят ти кравна картина и кардиограма казват ти: " Мн. си добре, нищо ти няма",или намери си работа да си запалва6 времето а не да ходиш по доктори! а то видимо съм парцал и ми се вие свят и не моа да си сточ на краката от безсъние поради непрестанни болки! исписват ми невробекс и по живо по здраво! родителите ми ме заведоха на психолог изписаха ми и лекарства а аз сум си мн добре със психиката, но болките ми са реални, не са на психическа основа, остава да си разваля и психиката и тогава незнам! но аз ги разбирам отсрани изглежда неправдоподобно да има6 всевъзможни болки и оплаквания( къркорене на 4ервата оригване, световартежи, болки и ужасно парене при оринирене а в последствие и посточнно; болки вув венци и челюстите, ухото гурдите гръдния кош, кръста и вечно главоболие, болки в мускулите и ставите, подути лимфни възли и мн мн други. И моля Вии ако някой от вас, прочелите това, може да микаже от какво е и дали може да са причина и тези губички нека го направи!! Благодаря предварително