Боб Колев написа:

Здравейте! Бих искал да задам един по-конкретен въпрос.... Пручвам в "Нета" всичко свързано с заболяването ХЕМОРОИДИ и се натъкнах на няколко места(Напр. мнението на билкаря Др Тошков), че първопричината за горното заболяване е заболяване на Черният дроб!? Може ли някой да ми каже повече подробности по този въпрос? Аз имам отдавна установена диагноза СТЕАТОЗИС ХЕПАТИС(улрразвуково) и увеличение на чернодробните ензими(GGT-54 от преди 2 месеца). Напоследък слабо но неповлияващо се кървене по време на дефекация..... Но какво да търся в Черният дроб? Бих помолил за всякаква професионална и научна информация по този върпрос(аз съм лекар) Предварително благодаря за отзивчивостта!