валю написа:

братлета хламидийте не се лекувт с антибиотици стопира временно процеса и после пак се възпроизвеждат само с хламидий 200 ch или 1-м зависи от стотуса на заболяването медиците няма да ви излекуват само ще ви отровят с тез медикаменти намерете добър ховеопат който да ви каже коя дозировка и колко пъти да я пиете аз за 3-път вече се лекувам 2 пъти ги излекувах но не със сомамед и антибиотици а с хомеопатия и сега пак съм лепнал от някоя и на ново се лекувам