mariya написа:

Окончателното излекуване на гъбичната инфекция е много труден и скъпоструващ процес. Преди десетина години имах сърбежи,пожълтяване и чупливи нокти,правиха ми изледвания и се оказаха гъбички..Изисписаха ми скъпоструващ силен антибиотик,май беше Фунголон,редовно ходех на прегледи и чернодробни изследвания.Лекарката ми каза,че малко хора са постоянни като мен и само тогава има ефект..Излекувах се,слава Богу.. Често от изкуствените чорапи получавам събежи или сцепваниш между пръстите,тогава мажа с Ламизил,не че и той е евтин,ама ...