...Х...Х...Х... написа:

Здравейте. Момиче, на 11 от Стара Загора. Веднъж 1 сутрин станах и това нещо се беше появило. Отидохме при личния лекар. Изпратиха ни при друг, който ме изследва на ехограф и каза че е киста. След това ни прати при друг лекар който ми предписа лекарство за да се прибере тази киста. Но тя така и не се прибра. Отидохме при 1 познат хирург. Той каза че не може да е киста толкова надолу и ни прати при 1 друга лекарка. Тя каза че е киста, но не на лимфен възел (каквато беше първата диагноза) а на щитовидната жлеза. Каза че щом е толкова голяма може само чрез операция да се маха. На следващия ден отидохме при една позната на баща ми, вижда бъдещето. Тя каза че това не е киста, а гуша. След няколко дена пак ще ходим на доктор. Не знам какво да мисля вече... вярвам и, но всички мислят че е киста! Не искам напразно да ме оперират и да лежа 1 седмица в болницата заради грешна диагноза, а и искам да отида на море, пранували сме да ходим в края на месеца. Радвам се че споделих с вас. Вие какво мислите.