Ирена написа:

Здравейте, от няколко дни ме мъчат ситни пъпчици по меките части на ръцете и краката, които сърбят на моменти до влудяване.След известно време се успокояват, за да почне на друго място с нова сила.Интересното е в случая, че и синът ми има същият проблем. Първоначално мислехме , че е ухапване от бълха, но не е. И миналата година лятото пак имахме подобен проблем, но без да го усетим и премина. Тогава докторът каза, че е от перилните препарати.Нещата се успокоиха от само себе си.Като гледам ръцете и краката - всяка пъпка, която съм разчесала е хванала коричка и се е успокоила, но се появяват нови.Споделете как сте се справили ?