анонимен написа:

Благодаря на К.Цонев!Бъди благословен ,човече!Тока наистина им действа на тези гадини!На всички които се борят с тази напаст искам да Ви посъветвам, изхвърляите всичко възглавници,дрехи.Обувки и чанти обработвайте с Доместос,матраци и меки мебели с р-р на перметрин или тетраметрин(Биокил-има го във магазините за дом.любимци или аптеките)косата също пръскаите с това(8 часа след обработка и измиване може да се счита ,че е чиста).Късмет и не се отчайвате от бях така 3години.Вече пера всичко на 100градуса и гладя на пара без да се замисля,но все още не мога да позволя човек да ме докосне.