VASILKA написа:

ЗДРАВЕЙТЕ, ДАИТЕ МИ СЪВЕТ КАК ДА СЕ СПРАВИМ С ПНЕВМОНИЯТА. Детето ми е на 2 години и 10 месеца, преди около месец се разболя.Изпи няколко антибиотика, като почивките между тях бяха не повече от 3 - 4 дни.Преди седмица отново вдигна температура, започнахме веднага инжекции амикацин, предписани от педиатър и въпреки тях, на 4 ден се оказа, че има двустранна бронхопневмония.До днес бяхме в болница и ни изписаха с кашлица, без никакво продължение на лечението. Какво бихте ми препоръчали, защото не всяка рецепта е подходяща за нея.При всяко разбопяване получава и бронхоспазъм.Ако някой знае нещо ефикасно, моля да го напише.