притеснена написа:

Здравейте,както повечето от вас и аз имам същия проблем.След силен сърбеж и възпаление точно на входа на влагалището,след преглед ми беше поставена диагноза гъбички.След 7 месеца лечение ефекта е нулев,минава ми,но след седмица пак се появява зачервяване и бял налеп на лигавицата.Психически вече не издържам,смених и няколко гинеколози,но нищо...станах голяма параноичка и постоянно ровя в google...Писна ми да треперя като лист,а когато отида на преглед да ми говорят с недомлъвки....