Мина написа:

Здравейте, и аз съм била като вас, а и сега понякога съм в това състояние, намирам единствено спасение при Бога, дори Той ме изцелява без лекарства. Потърсете Евангелска църква, евангелизатор с освободително служение, който да се помоли за вашето изцеление, приемете Исус за ваш Господ и Спасител, Той ще ви изцели и живейте без грехове. Това е последното време преди да дойде Христос и много такива неща ще се случват на хората, за да се обърнат и да потърсят Бога. Аз когато се разболях бях в голямо противоречие с божиите норми на живот, Бог иска да ни спаси за вечността, затова допуска болестите, за да Го потърсим. Аз ви гарантирам, че ще се излекувате и изобщо не съгресшавайте, посветете се на свят живот, търсете Бога, научете се на това като ходите на евангелсска църква и четете библията, молете Святия Дух да ви води в откровения за Бога, приемете Исус и се кръстете във вода, но по библейския начин, не както всички сме кръщавани като бебета. Това ще научите в евангелските църкви. Нека Бог да ви благослови с всяко желание на сърцето ви. Аз ви благославям със скорошно изцеление, а то ще се случи веднага след като се покаете и посветите на Бога. Бъдете благословенна в името на моя Бог и Спасител Исус Христор, и да нямате други богове освен Него. Амин!