Илияна написа:

Здравейте, откриха туберулоза на баща ми, беше в болница за стар бронхит и пневмония, със съмнения за рак на белия дроб, но биопсията не показа това, след изследване на храчки, се оказа, че има туберкулоза, от днес е на лечение.Ние не жеивеем в една къща,но се виждаме често, правиха ми снимка на дробовете-чисти, кръвни изследвания-добри и ми проба манту -12мм, доктора каза, че профилактично ми изписва Изонид, защото до скоро съм била кърмачка.Имам бебета на 4 месеца,много съм притеснена за тях, докторите казваха, че няма нужда да им правя квантиферонов тест, а направо като станели на 7 месеца да ги заведа за манту, сега нямало смисъл. Те също са били в контакт, уместно ли е да чакам толкова време, нищо ли не мога да направя?Това ,че аз ще пия Изонид, дали не означава, че и при мен има бактерия, опасно ли е за децата? Моля за съвет, благодаря.