Поли написа:

Здравейте, аз съм със същите проблеми. Не само когато съм болна и пия аспирин. Тогава са 3 4 пъти на ден много обилни кръвоизливи по 40 50 мин. На края е дългият съсерек :(((( Ходих и на лекар. Мажа разни мехлеми и пия хомеопатични лекарства и заедно с това витамин Ц. Но уви нищо не помага. Днес на работа пак потече и 40 мин няма спиране. Не знам вече какво да правя. Днес самоинициативно си взех Рутаскорбил, ще видя дали от него ще има полза. Пишете ако сте открили лек. Благодаря.