кремена петрова написа:

здравеите, майка страда от сънна апнея но същевремено с това и от асматичен бронхит ( АСТМА) когато го ползва се чуства добре но истива и започва да кашля а това пречи на астмата и. незнам какво да правя вече не иска да го ползва и започва да спи почти постояно, в кравтъ й почва да липсва кислород и да посенява. моля който има някакво мнение по въпроса да сподели с мен. има ли някакъв нагревател за да затопля въздуха който подава. моля пишете ми проблема ми е голям. до сега никой лекар не ми обърна внимание дори този който и направи иследванията и ни посаветва да вземем този апарат.