мария написа:

аз имам проблем с ноктите на краката мисля че са гъбички Ходих при личната лекарка тя ми каза че не се лекуват Аз не мога да се примиря с такова мнение и то казано от лекар Пробвах с новата писалка имаше ефект но е скъпа ако бях продължила лечението още един два месеца може би щях да успея да ги излекувам Бях учудена че в опаковката на писалката нямаше упътване ако пак си купя ще питам защо няма Трябва да се знае колко пъти се нанася лекарството и колко продължава лечението за да може правилно да се използва Желая успех на всички